Płatność stroną przez internet – gdy robią to Europejczycy Płatność stroną przez internet zdecydowanie wygrywa! Payments Europe pokusiło się o doświadczenia europejskiego rynku płatności. W rezultatu tej analizy powstał ciekawy raport pokazujący, jakie zachowania konsumenckie wywierają na targ sprzedaży online, z akcentem na płatności za kupione dobra. Oto jak według raportu wyglądają płatności za obroty oraz poczty w Europie.
Płatność stroną przez internet to wybierana forma płatności

Wspomniany raport noszący tytuł: „CARDS IN THE EVOLVING EUROPEAN PAYMENTS LANDSCAPE” zaistniał na bazie znanych z Lokalnego Banku Centralnego (EBC) także danej zgromadzonych przez Payments Europe. Osiągał on światy europejskie, w bieżącym zarówno Polskę.
Według badań umowy są preferowaną formą płatności w Europie. Podejmują je zarówno konsumenci, jak również handlowcy w przewodzie B2B. Mienie z umów wzrosło w przebiegu tych kilku lat. Dodatkowo 87% europejskich konsumentów przewiduje się komfortowo płacąc kartą. Jak sądzi Payments Europe krajobraz płatności w Europie ewoluuje. Tylko inni gracze wchodzą cały pora na targ, to zawsze strony nadal dają prawdziwszą liczba dodaną niż każda różna technologia płatności.
Płatność stroną przez internet – korzyści dla nabywców także oferujących
Dziewięciu na dziesięciu konsumentów w Europie przewiduje się swobodnie, płacąc kartą. Minął czas, gdy mieszało się więc z obawami straty pieniędzy. 90% detalistów twierdzi, że korzyści z płatności kartą przewyższają wszystkie związane z obecnym wydatki. Kupujący wymieniają następująca udogodnienia podczas płacenia kartą: wygoda (49%), szybkość (35%), ubezpieczenie transakcji (36%), akceptowanie płatności przez wielu sprzedawców (40%), i również cash back (35%).
Właściciele e-sklepów jako kluczowe cechy płatności stroną w zderzeniu z drugimi drogami stosują: płatność gwarantowana (53%), wzrost sprzedaży (44%) i wstęp do szerszej bazy klientów (38%).
Online i offline podobnie, a jednak inaczej
Szczególnie niezawodnym projektem było złożenie jedynych metod płatności w dwóch kanałach sprzedaży. W przewodzie online oraz offline. Różnice można ujrzeć na poniższej grafice.
Płatność stroną przez internet – gdy robią to Europejczycy
źródło: Raport CARDS IN THE EVOLVING EUROPEAN PAYMENTS LANDSCAPE
Widać tu między innymi, iż w online króluje płatność za usługą szybkich płatności (20%) oraz kart kredytowych (19%). Gotówka stanowi jedynie 7% wszystkich płatności. W supermarketach stacjonarnych gotówka wygrywa z umowami (23% vs. 19%).
Jeśli zapytamy o wybierane przez sprzedawców metody płatności, to mapy są na idealnej prac (53% wskazań). Następnie gotówka (41% wskazań), przelew bankowy (38% wskazań), szybkie płatności są tylko na głębszych pozycjach.
Jako rozrywkę można uznać, że gotówka jest parę ciekawa we Francji i Szwecji. W ostatnich terenach płatności kartą przekazywane są przez 72% i 65% respondentów. Dla 61% sprzedawców ze wspomnianych państw, to najpraktyczniejsza forma zapłaty za zakupy. Europejscy detaliści badają i dokonują nowoczesne metody płatności. Zabiega o zadowolenie klienta, które istnieje uzupełniane jako trzeci najwyższy priorytet przy wyborze dostawcy płatności w supermarkecie.
Płatności w Polsce z nowościami
Polscy sprzedawcy są dobrze oceniani przez Payments Europe, ponieważ chętnie korzystają z ostatnich technice. Lokalny rynek płatności i dzieli się, jeżeli należy o adopcję innowacyjnych rozwiązań. Na model 99,9% wszystkich terminali walutowych w terenu może przyjmować płatności zbliżeniowe. Ponad 90% polskich detalistów widzi na umowy zbliżeniowe jak na poważną korzyść połączoną z płatnościami kartą. Jedynym wytłumaczeniem dla tego dynamizmu zapewne istnieć zatem, iż z przodzie lat 90. Nasza jest przyjazna dla spółek z zagranicznych cechy Europy oraz świata. Kartą damy te zbyt zamówienie kuriera.
Bezpieczeństwo zakupów
Jeżeli należy o zaufanie ostatnie określone dotyczące płatności kartą wyglądają następująco:
Ponad 80% europejskich konsumentów uważa płatności stroną za bezpieczne.
Jeżeli należy o oszustwa związane z umowami, to trzech na czterech klientów jest świadomych tego, iż mogą odzyskać oni osobiste pieniądze.
1/3 respondentów uważa, że płatność kartą zmniejsza możliwość oszustwa lub kradzieży
Detaliści we Francji (40%), we Włoszech (44%) i w Polsce (41%) uważają, że płatność stroną można zaliczyć do najwygodniejszych metod rozliczania transakcji. Inaczej sprawą detaliści w UK, gdzie gotówka i czek najlepiej zapobiegają możliwości pojawienia się oszustwa podczas transakcji (24%).
Jakie naprawy w perspektywy?
To jedynie cecha znanych z opisu. Wybierają się w przed ponad reklamy dotyczące kosztów, jakie ponoszą detaliści podczas przetwarzania operacji. Wszystek sezon opisywany jest oraz rynek szybkich płatności, gdzie pojawiają się coraz toż następne rozwiązania także zwyczaje. Zaskakuje BLIK, jaki pozostał pokochany przez polaków z racji swojej czystości także możliwości. Liczymy na dalsze oryginalne rozwiązania.
Sprawdź na śledzenie paczek